Minggu, 16 Desember 2012

Aku cinta... (Aku Rindu)



Bagaimana harus aku
Menahan rasa rinduku
Bila kau tiada di sisi, 

Bila kau tiada disampingku,
'tuk sekedar menemaniku.
Tak dapat ku membayangkan
Rasa rindu dalam jiwa,
Rasa rindu dalam hati,
Yang mungkin sama-sama kita rasa, 
atau
Yang mungkin juga hanya aku yang rasa.

Ku menyayangi mu, ku mengasihimu...
Hingga akhir hayat nanti,
itu yang aku inginkan,
Itu yang aku harapkan,
Selalu bersama selamanya.
Ku sangat mengharapkan..
Untuk kita meneruskan,
Perjalanan cinta ini.
Untuk kita melanjutkan,
Cerita cinta ini.
Untuk kita mewarnai,
Kisah Kasih ini.
Kembali bersama, seperti waktu itu.
Aku cinta....
Aku rindu....
Walaupun kita berjauhan,
walaupun kita tidak bersama,
walaupun kita terpisah jarak dan waktu
Namun kuingin kamu tahu, 
Hatiku hanya untukmu,
Selalu... dan selamanya...
Hanya padamu...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar